REKLAMA
REKLAMA

Poczta Polska walczy o rynek e-commerce

Autor: www.dlahandlu.pl 15 października 2013 10:38

Poczta Polska wprowadza dla klientów ofertę przedpłaconych pakietów paczkowych - to rozwiązanie dla e-biznesu.

REKLAMA

Pakiet PACZKA to nowy produkt Poczty Polskiej skierowany do przedsiębiorców z branży e-commerce. Zawiera trzy programy wysyłkowe: PACZKA 15, PACZKA 50 i PACZKA 200. Ich nazwy nawiązują do liczby nadań przesyłek, jakie mieszczą się w ich cenie.

- Razem z abonamentem na wysyłkę paczek klienci otrzymują od razu opakowania. E - przedsiębiorcy szukają nowych ofert logistycznych dopasowanych ceną i wolumenem do ich biznesów. Naszą ofertę łatwo dopasować do obrotów e-sklepu - mówi Sławomir Żurawski dyrektor biura KEP (kurier, ekspres, paczka) w Poczcie Polskiej.

Przesyłki nadawane w ramach pakietów można także odprawiać w Internecie dzięki aplikacji Elektroniczny Nadawca. To platforma online, która w domu pozwala załatwić wszystkie formalności związane z wysyłką. Jedyne, co musi zrobić nadawca, to przywieźć paczkę na pocztę.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA