Poczta Polska z esklepem dla branży e-commerce

Autor: www.dlahandlu.pl 1 października 2015 09:10

Poczta Polska z esklepem dla branży e-commerce fot. za Poczta Polska

Poczta Polska otworzyła eSklep z asortymentem do obsługi wysyłek produktów sprzedawanych w sieci. Są to przybory i materiały do pakowania i zabezpieczania towarów. Poczta Polska w ramach promocji doręczy wszystkie zamówienia gratis do klienta.

Poczta Polska precyzyjnie skierowała swoją ofertę do określonych grup klientów: ma przede wszystkim trafić do właścicieli małych i średnich sklepów internetowych oraz firm handlowych, które prowadzą działalność wysyłkową.

– Chcemy połączyć dwie usługi: przesyłki kurierskie oraz dostarczanie opakowań. Otworzyliśmy sklep internetowy z pełną gamą opakowań oraz produktów do pakowania. Oferujemy kartony, koperty, tekturę, taśmy pakowe, wypełniacze oraz folie stretch – mówi Edyta Rusińska, dyrektor biura rozwoju handlu w Poczcie Polskiej – Klienci coraz chętniej kupują w Internecie i otwarcie tego typu kanału dystrybucji odpowiada oczekiwaniom rynkowym i jest przykładem realizacji założeń strategicznych Poczty Polskiej wśród których obsługa branży eCommerce jest priorytetem.

Zakup w eSklepie nie wymaga zakładania konta, klienci mogą dokonywać zamówień jako gość. Jednak założenie konta umożliwia łatwiejsze dokonywanie zakupów w przyszłości i pełny wgląd w historię zamówień - wybór metody zakupu należy do klienta.

Proces sprzedaży będą wspierać dedykowani konsultanci telefoniczni, którzy pomogą klientom w doborze właściwego asortymentu oraz odpowiedzą na pytania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane