Poczta Polska z kampanią skierowaną do branży e-commerce

Autor: dlahandlu.pl 10 listopada 2015 10:55

Kampania wystartuje 10 listopada 2015 i potrwa do końca tego roku. Na stronie zakupyzpoczta.pl kupujący znajdą przydatne informacje nt. zakupów w sieci. Kampania zaistnieje m.in. na portalach: Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl oraz na Allegro.pl, OLX.pl, Nokaut.pl, Sprzedajemy.pl, Okazje.info.pl.

Kampania Poczty Polskiej dla sprzedających w Internecie będzie oparta o ofertę pakietów - pakiet polecony ecommerce i paczkę korzyści. Dla prowadzących biznes w sieci Poczta Polska przygotowała cenę paczki od 3,60 zł netto. Na stronie poświęconej świątecznym pakietom, internetowi przedsiębiorcy znajdą szczegóły i formularz zamówień paczki korzyści i pakietów poleconych.
Jeden pakiet to 10 opłaconych z góry wysyłek z gwarantowanym terminem realizacji. Sprzedaż pakietów poleconych Poczty Polskiej prowadzona jest za pośrednictwem formularzy zamówień (doręczenie w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty klienta).
 
Według badania ARC Rynek i Opinia usługi Poczty wybierają najchętniej firmy, prowadzone w formie jednoosobowej działalności gospodarczej.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • bartek 2015-11-10 12:30:55

    Kto teraz korzysta z PP? Chyba ci co chcą mieć przesyłkę z opóźnieniem lub uszkodzoną. Lepiej korzystać z firm kurierskich (mają już punkty nadawcze i odbiorcze w każdym powiatowym mieście i nie tylko), dostawa trwa max 24 godziny.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane