REKLAMA
REKLAMA

Poczta Polska z mapą punktów odbioru dla e-sklepów

Autor: pr 17 marca 2016 12:48

Poczta Polska udostępnia gotową mapę lokalizacji z punktami odbioru, którą sklepy internetowe mogą wdrożyć na swoich stronach. Klient w momencie składania zamówienia w prosty sposób wybierze miejsce odbioru przesyłki spośród ponad 4100 placówek pocztowych i prawie 1000 stacji Orlen.

REKLAMA

Kupujący, w momencie finalizowania zamówienia, wybiera usługę Odbiór w PUNKCIE i wskazuje na mapie lokalizacji konkretne miejsce, w którym przesyłka będzie na niego czekała. Kupujący mają już do dyspozycji ponad 4100 placówek pocztowych i prawie 1000 stacji Orlen, a także już niedługo kilkadziesiąt automatów pocztowych.

– Samodzielny odbiór przesyłek w punktach odbioru cieszy się coraz większą popularnością wśród kupujących w Internecie. Klienci wybierają tę opcję, ponieważ chcą decydować o miejscu i czasie odbioru przesyłki – mówi Rafał Pietrwalski odpowiedzialny za segment ecommerce w Poczcie Polskiej.

Usługa Odbiór w PUNKCIE funkcjonuje jako opcja do każdej z usług umownych kurierskich – Pocztex Ekspres 24, Pocztex Kurier 48 oraz paczkowych – PACZKA24 i PACZKA48


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA