Podatek od handlu w mediach: 60 proc. artykułów jest krytycznych

Autor: dlahandlu.pl 10 maja 2016 11:23

Jak dotąd, 62 proc. zawierających opinię komentarzy w mediach społecznościowych wyraża krytyczny stosunek do wprowadzenia podatku obrotowego, zwanego też "podatkiem od hipermarketów" - wynika z analizy IMM prowadzonej od lutego do kwietnia.

W prasie ogólnopolskiej i regionalnej nastroje są podobne: 60 proc. artykułów jest krytycznych, a 40 proc. - entuzjastycznych. Koronny argument obu stron dyskusji jest jednak ten sam - dobro polskich przedsiębiorców. Zgodnie z zapowiedziami rządu, projekt ustawy o podatku od sprzedaży detalicznej może być gotowy w najbliższych dniach. IMM zbadał w Module Analitycznym publikacje o podatku zamieszczone od lutego do kwietnia. Badanie objęło prasie ogólnopolską i lokalną, a także w portale internetowe i serwisy społecznościowe. Propozycja wprowadzenia podatku od sprzedaży detalicznej wywołuje w Polsce duże zainteresowanie. Dzięki mediom społecznościowym i tradycyjnym, treści związane z podatkiem mogą być czytane lub wyświetlane przez Polaków nawet 10 mln razy w ciągu tygodnia. W badanym okresie temat podatku od sklepów wielkopowierzchniowych pojawił się w objętych badaniem mediach ponad 32 tysiące razy.

  • dorian 2016-05-10 14:36:16

    I ktoś się dziwi, że ludziom się ten podatek nie podoba? Dla mnie to nic dziwnego, bo każdy średnio rozgarnięty widzi, że to uderzy po kieszeni najbardziej polskich przedsiębiorców. Tym od pozytywnych komentarzy pewnie po prostu płacą. Nie chce mi się po prostu wierzyć, że ktoś może popierać ten podatek w proponowanej formie. Bo gdyby rzeczywiście najwięcej miały płacić zagraniczne giganty, to i ja bym to poparł.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane