REKLAMA
REKLAMA

POHiD na VII FRSiH: W przypadku eksportu polskich produktów najważniejsza jest jakość

www.portalspozywczy.pl 15 października 2014 11:41

Polska branża dystrybucyjna stoi przed trudnym zadaniem. Musi sprostać zmieniającym się wymaganiom konsumentów, jednocześnie dbając o zachowanie dobrych relacji z dostawcami - powiedziała Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji podczas debaty otwierającej VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2014.

REKLAMA
Prezes POHiD zwróciła uwagę, że sieci handlowe są w stanie błyskawicznie reagować na zmiany. - W ostatnim czasie, jako handel podjęliśmy dużą kampanię promującą polskie jabłka, żeby pomóc sadownikom - podkreśliła Renata Juszkiewicz. - Staramy się też otwierać rynki zagraniczne. W tej działalności natykamy się niestety na problemy, takie jak np. ukryty protekcjonizm czy inne bariery niezgodne z prawem unijnym - dodała.

- Warto zauważyć, że eksport żywności poprzez sieci handlowe stale rośnie. W tej chwili pracujemy nad współpracą z Chinami i innymi krajami azjatyckimi - wskazała prezes POHiD. Zaznaczyła również, że w przypadku eksportu polskich produktów najważniejsza jest nie cena, lecz ich jakość.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA