Pojawi się konkurencja dla programu lojalnościowego Payback

Autor: Media&Marketing 1 października 2010 11:51

Francuska grupa LaSer planuje stworzenie programu lojalnościowego wzorowanego na znanym programie S'Miles. Projekt ma ruszyć w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy, prowadzone są już rozmowy z potencjalnymi partnerami.

Firma bierze jednak pod uwagę drugi scenariusz: budowę programu lojalnościowego opartego na internetowej platformie wymiany punktów.
W Polsce LaSer do tej pory zajmowała się przede wszystkim biznesem kart kredytowych i usług finansowych dla detalistów. W skład grupy na naszym rynku wchodzą: Sygma Bank Polska, Cetelem Bank SA, Dom Finansowy QS oraz LaSer Loyalty Polska.

Na rynku programów lojalnościowych wielopartnerskich są na razie dwaj gracze - PremiumClub (zrzeszający marki: Link4, Statoil i Deutsche Bank) oraz Payback. Ten ostatni ma w portfolio brandy: Allegro, BP, Orange, TP, Real, Apteka1, Jysk, Mango Media i Mix Electronics.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Kornel 2015-10-30 08:25:14

    Qassa daje uczciwe nagrody. Polecam

  • Caro 2010-10-28 01:04:19

    Też mam Payback i zbieram te punkty. Główna zaleta to oczywiście dużo partnerów i ciekawe opcje wymiany, jak chociażby wspomaganie organizacji TVN "Nie jesteś sam"

  • Kuba 2010-10-26 16:44:14

    Jak dla mnie payback powinien się postarac o nowych partnerow, typu restauracje, kina. A o co chodzi z tą działalnością charytatywną? Mignęła mi w TV jakas ich reklama, ale nie dosłyszalem o co chodzi.

ZOBACZ WSZYSTKIE (11)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane