Pojawiły się displeje nawiązujące do piłkarskich mistrzostw świata

Autor: obiektywrynku.pl 27 maja 2010 12:09

Firma Coca-Cola wprowadza do sklepów materiały reklamowe związane z kampanią promocyjną World Cup 2010.

Serwis obiektywrynku.pl informuje, że pomimo, że do piłkarskiego szaleństwa pozostały jeszcze ponad dwa tygodnie, firmy będące oficjalnym sponsorem i partnerem turnieju FIFA World Cup 2010, wprowadzają do sklepów materiały POSM promujące to wydarzenie. Displeja firmy Coca-Cola graficznie nawiązuje do tematyki piłkarskiej - gry i kibicowania. Jednym z elementów graficznych jest oficjalne logo Mistrzostw Świata w RPA. Szczyt planowanych działań rynkowych nastąpi w czerwcu podczas trwania wielkiego święta piłkarskich kibiców.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane