Pokemony pomogą zwiększyć odwiedzalność galerii handlowych?

Property News 21 lipca 2016 09:51

Niebywały fenomen gry Pokemon Go zaczyna wywierać wpływ na coraz to nowe gałęzie gospodarki. Zdaniem analityków popularyzacja gry przyczyni się do uratowania wielu galerii handlowych.

Od miesięcy zachodnie centra handlowe borykają się ze spadkiem odwiedzalności. Główna przyczyna leży w niebywałym rozwoju handlu internetowego. 

Centra zmieniają więc kierunek na "miejsca spotkań". To proces, który trwa, ale nie przynosi oczekiwanych rezultatów. 

Aż do początku lipca. Firma Niantic uruchomiła nową grę - Pokemon Go - opartą na fizycznym poruszaniu się ludzi do powszechnie znanych miejsc. Korzystając z telefonu lub tabletu, dysponując połączeniem z internetem i posiadając włączony GPS miliony ludzi poszukuje niewielkich stworków, pokemonów. To wszystko w świecie rzeczywistym.

Choć formalnie gra nie wystartowała jeszcze w Polsce, setki tysięcy fanów posiada już jej zainstalowaną wersję. Punkty, w których można zebrać rozmaite bonusy, rozmieszczone są m.in. wokół oraz wewnątrz galerii handlowych. Przykładowo, w Polsce jednym z najbardziej popularnych miejsc, gdzie można znaleźć ważne lokacje w grze, jest Galeria Mokotów. Liczne atrakcje czekają również w takich obiektach, jak Galeria Bronowice w Krakowie czy Złote Tarasy w Warszawie.

Centra handlowe zaczynają odczuwać falę wzrostu odwiedzalności. Zachodni eksperci alarmują - te centra czy sklepy, które będą w stanie wykorzystać fenomen Pokemon Go, czekają bardzo dobre najbliższe miesiące.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane