REKLAMA
REKLAMA

Polacy stają się smart shopperami

www.portalspozywczy.pl 24 października 2014 19:45

Trend pragmatycznych zakupów, racjonalnego wydawania pieniędzy, oglądania każdej złotówki, nadal jest widoczny. Co prawda zauważamy skutki ożywienia gospodarczego, ale zarazem musimy pamiętać, że Polacy coraz częściej są smart shopperami. Polacy podczas kryzysu nauczyli się kupować dobre produkty w przystępnych cenach i nadal są do tego przywiązani - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Grabowska, wiceprezes zarządu Tesco Polska, dyrektor Działu Zakupów Żywności.

REKLAMA
Jak dodaje Grabowska, jednocześnie widoczne są także pewne zmiany w zachowaniu klientów. Wiceprezes Tesco zdradza, że widoczne jest to na przykład w kategorii warzyw i owoców. Tłumaczy, że kilka lat temu produkty takie jak figi, mango czy awokado sprzedawały się w niewielkich ilościach, podczas gdy w tej chwili są już produktami "niemalże codziennymi".
  • jgj 2014-10-25 23:28:44

    DWORZYSKO R TOMASZEWSKI I SYNOWIE SP Z O O

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13616

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA