Polacy stają się smart shopperami

www.portalspozywczy.pl 24 października 2014 19:45

Trend pragmatycznych zakupów, racjonalnego wydawania pieniędzy, oglądania każdej złotówki, nadal jest widoczny. Co prawda zauważamy skutki ożywienia gospodarczego, ale zarazem musimy pamiętać, że Polacy coraz częściej są smart shopperami. Polacy podczas kryzysu nauczyli się kupować dobre produkty w przystępnych cenach i nadal są do tego przywiązani - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Grabowska, wiceprezes zarządu Tesco Polska, dyrektor Działu Zakupów Żywności.

Jak dodaje Grabowska, jednocześnie widoczne są także pewne zmiany w zachowaniu klientów. Wiceprezes Tesco zdradza, że widoczne jest to na przykład w kategorii warzyw i owoców. Tłumaczy, że kilka lat temu produkty takie jak figi, mango czy awokado sprzedawały się w niewielkich ilościach, podczas gdy w tej chwili są już produktami "niemalże codziennymi".
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • jgj 2014-10-25 23:28:44

    DWORZYSKO R TOMASZEWSKI I SYNOWIE SP Z O O

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane