Polacy wybierają tańsze piwa

Autor: dlahandlu.pl 20 maja 2011 10:53

Polacy wybierają tańsze piwa

Wielkość całego polskiego rynku piwa szacuje się na 34,4 mln hl, co oznacza, że w ciągu minionych dwunastu miesięcy branża wypracowała umiarkowany wzrost rzędu 0,5 proc. Firmy koncentrowały się na obniżkach cen oraz rabatach cenowych, w wyniku czego konsumenci nabywali tańsze produkty i stymulowali wzrost segmentu piw ekonomicznych.

W dystrybucji produktów Kompanii Piwowarskiej największy wzrost sprzedaży odnotowały dyskonty, choć znacznie więcej piwa, niż w poprzednim roku, sprzedawały także super- i hipermarkety. To dowód rozwijającego się trendu - rosnącej popularności nowoczesnych sklepów wielkoformatowych.


 



 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane