Polacy wydali 40 mln zł na tzw. elektronikę ubieralną

Autor: PAP/pb.pl 24 grudnia 2014 10:39

W tym roku Polacy kupią ponad 100 tys. inteligentnych zegarków i opasek fitness. W 2015 r. popyt ma być dziewięciokrotnie większy - donosi "Puls Biznesu".

Po kilku kwartałach ostrożnego przyglądania się inteligentnym zegarkom, okularom i opaskom Polacy ruszyli na zakupy. Dzięki Gwiazdce nasz rynek elektroniki ubieralnej zamknie rok z wynikiem ponad 100 tys. sprzedanych urządzeń, a jego wartość przekroczy 40 mln zł. Mimo że oferta sklepów jest już szeroka, nadal polscy klienci nie mają dostępu do dużej części dostępnych w USA czy w Europie Zachodniej urządzeń. Kluczowa dla tego rynku platforma Android Wear nie obsługuje na razie języka polskiego.

"W przyszłym roku portfolio produktów wearable powiększy się. Wiele firm dotychczas znanych z segmentu tabletów i smartfonów rozszerzy asortyment o takie urządzenia. Liczymy również, że poszerzy się oferta sprzętu z niższych kategorii cenowych, przeznaczonych dla młodzieży" - uważa Filip Kałas, dyrektor dywizji mobile w Komputroniku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane