PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Polacy wypijają dziennie 2-3 filiżanki herbaty

Autor: dlahandlu.pl 30 maja 2017 13:50

Herbata to najczęściej wybierany przez Polaków napój. Jak wykazały badania przeprowadzone przez markę „Czas na Herbatę”, najwięcej z nas (odpowiednio aż 29% i 26% ankietowanych) pije herbatę dwa i trzy razy dziennie. ¼ respondentów skłania się ku jednej porcji (24% ankietowanych), a 12% nie może obyć się bez czterech. Najmniejszą grupę stanowią osoby wypijające więcej niż cztery herbaty w ciągu dnia (9% ankietowanych).

Najczęściej wypijaną herbatą jest odmiana czarna (odpowiedź 35% ankietowanych). Z kolei na drugim miejscu, z niewielką różnicą głosów, znalazła się - herbata zielona (31% ankietowanych). Kolejne pozycje w rankingu badanych osób zajęły: wersja owocowa i czerwona (ex aequo 12% ankietowanych), biała (7% ankietowanych). Na ostatniej pozycji uplasowała się natomiast herbata żółta (3% ankietowanych). 61% badanych dokonuje zakupu samodzielnie. 22% ankietowanych przerzuca ten obowiązek na partnera, a jedynie 12% korzysta z pomocy rodziców lub dzieci (5%).

Większość klientów marki „Czas na Herbatę” twierdzi, że decyzja o wyborze poprzedzona jest szczegółową rozmową ze sprzedawcą (taką formę wybiera 28% ankietowanych). Spore znaczenie mają również informacje zaczerpnięte z internetu (21% ankietowanych) czy etykiet (18% ankietowanych). Respondenci z chęcią posiłkują się także opinią znajomych (15% ankietowanych). Nie bez znaczenia pozostają klasyczne reklamy, na które uwagę zwraca 11% ankietowanych oraz wiedza z czasopism (7% ankietowanych).








- See more at: http://flypr.newslink.pl/komunikaty-prasowe/komunikat/1620#sthash.JkGNAT18.dpuf

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9683

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane