Polacy zaakceptowali zakupy w hipermarketach i dyskontach

Autor: Dziennik Polski 12 listopada 2012 09:48

W 2011 r. przybyło 7 proc. hipermarketów, a supermarketów - 8 proc. W przypadku sklepów dyskontowych o powierzchni powyżej 300 m kw., wzrost sięgnął 13 proc. Nielsen w swym raporcie wymienia jako najbardziej dynamiczne sieci handlowe Biedronkę, Lidla, Netto i Aldi - podaje Dziennik Polski.

Badacze Nielsena zwracają uwagę, że w sklepach wielkopowierzchniowych kupiliśmy w ubiegłym roku 50 proc. wszystkich towarów spożywczych i 52 proc. produktów chemicznych.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane