Polka nowym szefem marketingu Marks & Spencer

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 23 stycznia 2012 14:34

Polka, Joanna Pintal została nowym szefem marketingu Marks & Spencer, odpowiadającym za region Europy Centralnej i Wschodniej

Joanna Pintal związana jest z Marks & Spencer od ponad ośmiu lat, karierę rozpoczynała na stanowisku brand managera, odpowiadała wówczas za rozwój marki Marks & Spencer na polskim rynku. Po czterech latach awansowała na stanowisko regional marketing manager na obszar Polski, Litwy, Łotwy i Estonii. Teraz, na stanowisku head of marketing, odpowiada za kształtowanie polityki marketingowej oraz budowanie strategii komunikacyjnej M&S w całym regionie; w Polsce, Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie i Estonii.

Marks & Spencer ma obecnie 47 sklepów w Centralnej i Wschodniej Europie, w których oferuje ubrania damskie, męskie i dziecięce, a także bieliznę, artykuły wyposażenia wnętrz, kosmetyki oraz żywność.

Marks & Spencer w Polsce zatrudnia około 430 osób, ma 15 sklepów, 2 outlety i stale się rozwija.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane