Półki i regały to płaszczyzna na której oszczędza Biedronka

Autor: dlahandlu.pl za esmmagazine.com 21 kwietnia 2017 12:48

Biedronka operuje w Polsce na bardzo konkurencyjnym rynku, a mimo to udaje jej się osiągać świetne wyniki finansowe. Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Biedronce, powiedziała portugalskiemu dziennikowi Dinheiro Vivo, że firma osiąga dobre wyniki m.in. poprzez oszczędności na sklepowych półkach i regałach.

Przypomnijmy, że sprzedaż sieci wyniosła w I kw. 2017 r. 2,53 mld euro w porównaniu do 2,28 mld euro w I kw. 2016 r., co oznacza wzrost LfL o 8,4 proc.

Katarzyna Scheer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Biedronce, powiedziała portugalskiemu dziennikowi Dinheiro Vivo, że jednym z przewag konkurencyjnych firmy jest bliskość, która jest szczególnie ważna dla polskich konsumentów, zwłaszcza w przypadku żywności.
Ponadto, Biedronka szczyci się niskimi cenami, które osiąga dzięki ograniczaniu kosztów. "Oszczędzamy na wszystkim, na czym możemy. Na przykład nie używamy dużej ilości półek ani ekspozytorów. Wybrane produkty pozostają w pudełkach - mówiła Katarzyna Scheer, oprowadzająca dziennikarzy z Dinheiro Vivo po jednym ze sklepów Biedronka, który był pełen klientów o godzinie 15:00. „Jest tak prawie zawsze, bo Polacy robią dużo zakupów i to o każdej porze” - dodała.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 2900

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane