POLOmarket będzie konkurował z siecią Mila

Autor: www.dlahandlu.pl 2 stycznia 2015 18:30

Z początkiem 2015 r. sklepy grupy POLOmarket będą jak dotychczas prowadziły działalność pod logo „POLOmarket - mój ulubiony". Natomiast sklepy spółki market-Detal, które do 31 grudnia 2014 roku funkcjonowały w ramach Grupy POLOmarket, stanowią obecnie konkurencję wobec sieci POLOmarket.

- Wszystkie sklepy prowadzone przez market-Detal Sp. z o.o. są zobowiązane do zaprzestania - najpóźniej do 14 stycznia 2015 roku - eksponowania na budynku, w jego otoczeniu, jak i w samym sklepie zastrzeżonego znaku towarowego POLOmarket oraz innych oznaczeń i atrybutów identyfikowanych nierozerwalnie z siecią POLOmarket, a także do zaprzestania posługiwania się marką POLOmarket we wszelkich materiałach reklamowych - informuje Polomarket.

Przypomnijmy, w tym roku na rynku pojawi się nowa sieć supermarketów MILA. Marka należy do spółki market-Detal, której prezesem jest Artur Kasner. Sieć będzie tworzyć 170 sklepów należących wcześniej do Grupy Polomarket. MILA planuje rozwój sieci na poziomie 30 otwarć nowych sklepów rocznie. Firma dysponuje nowo otwartym centrum logistycznym o powierzchni 39 700 mkw. w Krągoli k. Konina.

  • pojebało cię......!!!!!!! 2015-02-17 17:16:42

    Dziadostwo

  • myster 2015-02-12 13:45:27

    Market detal odłączył się od Polomarketu i założył własną sieć, więc tak, jest to coś nowego, ale zgadzam się, bo u mnie też weszła, polomarket był po prostu lepszy :(

  • na minus 2015-02-10 04:23:07

    Ta Mila to porażka po całej lini! Do tego wiele lubianych produktów poznikało z półek,a na dziale mięsnym mozna korzenie zapuścić zanim człowiek doczeka się obsługi,ploty sa ważniejsze!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane