REKLAMA
REKLAMA

Polomarket bierze przykład z dyskontów i stawia na akcje tematyczne

Autor: dlahandlu.pl 10 czerwca 2015 18:37

Sieć Polomarket rusza z kulinarnymi akcjami tematycznymi. Na początek operator zaproponuje coś dla amatorów kuchni francuskiej. Do połowy czerwca na półkach supermarketu gościć będą specjały charakterystyczne dla kraju znad Sekwany.

REKLAMA

Polomarket zaoferuje francuskie sery, pasztety, a także małże, krewetki i ślimaki.

Ofertę uzupełnią wina – od białego wytrawnego poprzez wina półwytrawne i półsłodkie, do wytrawnego czerwonego.

Akcje tematyczne zapoczątkowały dyskonty Lidl i Biedronka. W ubiegłym roku w ten trend włączyła się poznańska sieć supermarketów Piotr i Paweł. 

Zdaniem ekspertów tego rodzaju kampanie zachęcają do odwiedzenia sklepu przez klientów, którzy do tej pory nie robili w nim zakupów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA