REKLAMA
REKLAMA

Polomarket chce zwiększyć wartość koszyka zakupów dzięki grillowiczom

Autor: dlahandlu.pl 1 lipca 2016 10:14

29 czerwca ruszył wspólny konkurs POLOmarketu i RMF FM. Do wygrania 6 imprez grillowych we wskazanych przez zwycięzców miejscach i 1 000 zł na zakupy.

REKLAMA

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy zrobić zakupy za co najmniej 30 zł lub kupić jeden z produktów oznaczonych plakatem z logo RMF FM. Kolejny krok to zarejestrowanie paragonu kasowego na stronie www.rmf.fm i zgłoszenie swojej ekipy. Dodatkowo w każdą sobotę w konkursie telefonicznym można wygrać 2 x 200 zł w bonach zakupowych do POLOmarketu. Akcja trwa od 29.06 do 10.08. 

Zamiłowanie Polaków do grillowania stało się ważnym czynnikiem generującym znaczące dochody w segmencie producentów wybranych kategorii spożywczych oraz w handlu. Tak jak niektóre święta generują olbrzymi popyt ze strony konsumentów na prezenty, tak długa majówka generuje znaczący już i zauważalny popyt na artykuły spożywcze, alkoholowe oraz akcesoria niezbędne do zorganizowania imprezy grillowej - podawaliśmy ostatnio za firmą badawczą Gfk.

W trakcie badania Gfk okazji zakupowych „Zakupy na grilla 2016” 40 proc. respondentów zadeklarowało, iż brało udział w imprezie grillowej w trakcie ostatniego długiego weekendu majowego. Według estymacji sporządzonych w ramach tego badania oszacowano, iż konsumenci w tym okresie wydali na artykuły spożywcze, alkohole i akcesoria potrzebne do organizacji imprezy grillowej ponad półtora miliarda złotych.

POLOmarket to jedna z największych polskich sieci supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Dziś POLOmarket to ponad 285 nowoczesnych placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski. 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA