Polomarket o rekrutacji: Dbamy o tzw. „candidate experience”

Autor: dlahandlu.pl 5 lipca 2017 19:36

Przystępując w czerwcu br. do Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji POLOmarket zobowiązał się do przestrzegania Kodeksu Dobrych Praktyk Przyjaznej Rekrutacji, którego celem jest promowanie dobrych praktyk i tworzenie standardów w rekrutacji.

– Co roku nasz dział rekrutacji odbywa kilkaset rozmów z kandydatami. Jako pracodawca bardzo poważnie i z szacunkiem traktujemy wszystkich potencjalnych przyszłych pracowników i uważamy, że każdemu należy się informacja na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Już wcześniej dbaliśmy o tzw. „candidate experience”, dlatego przystąpienie do programu było dla nas naturalnym krokiem – mówi Natalia Rapczyńska, kierownik ds. rekrutacji i employer brandingu w POLOmarkecie.

Celem Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji jest promowanie dobrych praktyk w rekrutacji i tworzenie standardów w tym zakresie, biorąc pod uwagę dbałość o relacje z kandydatami i ich wrażenia z procesu rekrutacji. Na potrzeby programu stworzono kodeks dobrych praktyk, które dotyczą m.in. sposobu komunikacji z kandydatem podczas rekrutacji i po jej zakończeniu, rzetelnego przygotowania przez pracodawcę do procesu rekrutacji, czytelności oferty pracy, zachowania poufności danych kandydata czy szacunku dla wszystkich kandydatów.

Koalicja na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji została powołana w czerwcu 2013 roku. Dotychczas do akcji przystąpiło ponad 320 pracodawców, którzy dostrzegli potrzebę dbania o pozytywne wrażenia kandydatów na pracowników. Z badań StartWire wynika, że aż 77% ankietowanych, którzy nie otrzymali odpowiedzi na swoją aplikację zmienia opinię o firmie na negatywną, a 58% raczej nie kupi produktu czy usługi firmy, która nie zareagowała na ich aplikację. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane