PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Polomarket ociepla wizerunek. Wprowadza maskotki reklamowe

Autor: dlahandlu.pl 12 czerwca 2013 10:39

Od 12 czerwca br. w komunikacji marketingowej sieci POLOmarket pojawiają się postaci dwóch ptaków: bociana Klekota i orła Orłowskiego.

Firma w komunikacji marketingowej chce wprowadzić elementy polskości, uosabiane przez te dwa ptaki, kojarzące się z naszym krajem.

Postaci Klekota i Orłowskiego zostały stworzone w formacie 3D. Ptaki pojawią się w formie wizualnej, na materiałach drukowanych i w Internecie. Są także bohaterami spotów radiowych.

Badania psychologiczne dowodzą, że maskotka działa w reklamie, tzn. przekazuje swoje cechy produktowi, jeśli jej charakter odpowiada marce, a klienci przyzwyczajeni są do tego typu komunikatu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kasjerki z Polo 2013-06-17 10:31:37

    Lepiej by dali jakieś skromne podwyżki dla pracowników bo to jest żenada!!!

    Kasjerki w Polo zarabiają najmniej ze wszystkich innych supermarketów i dyskontów!!!

    Dostaniemy podwyżki to my same ocieplimy wizerunek firmy,która tak mało płaci...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane