REKLAMA
REKLAMA

Polomarket organizuje już trzeci tydzień tematyczny. Sprzedaż wspiera konkursem

Autor: www.dlahandlu.pl 4 sierpnia 2015 09:49

Sieć Polomarket organizuje juz trzeci tydzień tematyczny - tym razem iberyjski. Akcja wspierana jest konkursem konsumenckim.

REKLAMA

– To trzecia kulinarna podróż z POLOmarketem. Tym razem, po Francji i Bałkanach, przenosimy się na Półwysep Iberyjski – informuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

Do 11 sierpnia klienci POLOmarketu będą mogli zakupić m.in. owoce morza: krewetki złote (220 g za 19,99 zł), tygrysie (220 g za 29,99 zł) i koktajlowe (250 g za 7,99 zł).

Akcji towarzyszy konkurs. Klienci muszą zrobić zakupy w POLOmarkecie, wybrać przynajmniej jeden produkt z oferty iberyjskiej, zachować paragon, a następnie wejść do aplikacji konkursowej na Facebooku i dokończyć zdanie „Wymarzona sjesta ma dla mnie smak…”. Do wygrania nagrody o łącznej wartości 3 000 zł - kamera GoPro, tablet i smartfony.

Akcje tematyczne zapoczątkowały dyskonty Lidl i Biedronka. W ubiegłym roku w ten trend włączyła się także poznańska sieć supermarketów Piotr i Paweł.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA