REKLAMA
REKLAMA

POLOmarket podreśla swoją polskość w reklamach

Autor: pr, dlahandlu.pl 7 sierpnia 2013 13:24

POLOmarket rozpoczyna akcję dla klientów mającą na celu wzmocnienie wizerunku POLOmarketu jako firmy polskiej, która oferuje polskie produkty w sklepach na terenie całego kraju.

REKLAMA
POLOmarket przekonuje, że nabywa towary od polskich rolników, hodowców i producentów. Poza produktami brandowymi w ofercie sklepów sieci znajduje się produkty regionalne w większości kategorii.

Ogólnopolską kampanię komunikacyjną rozpoczęła promocja produktów. W gazetce sieciowej, prasie i w reklamach radiowych prezentowane są produkty dostępne w POLOmarketach. Sklepy zyskały także nowy wystrój, m.in. plakaty i podwieszane tablice w kolorach czerwieni i bieli.

Ideę patriotyzmu konsumenckiego preprezentują postaci Klekota i Orłowskiego - maskotki sieci.

Do sieci należy 400 sklepów, zlokalizowanych w całej Polsce. 

 

  • Daro55 2013-08-07 18:55:02

    Patriotyzm konsumencki to ściema dla naiwnych. Polscy producenci starają się ograniczać co tylko można dla zapewnienia sobie krociowych zysków materiały do produkcji muszą być najtańsze, pracownik wykorzystany na maksa, a klient? Klient to jeleń którego trzeba nabrać choć raz, a co potem??

    Potem odchodzi się do produktów zagranicznych - niestety....

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA