REKLAMA
REKLAMA

Polomarket stawia na produkty made in USA

Autor: dlahandlu.pl 16 września 2015 12:44

Sieć Polomarket organizuje czwarty tydzień tematyczny - tym razem amerykański.

REKLAMA

– Odkrywaliśmy już z naszymi klientami kuchnię francuską, bałkańską i iberyjską. Teraz nadszedł czas na daleką podróż za ocean, i to nie tylko do USA, ale także Kanady i Meksyku - mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

Od 16 do 29 września POLOmarket zaproponuje m.in. królika, wołowe burgery, stek z rostbefu. Na  sklepowych półkach pojawią się również fasola pinto, soczewica i kukurydza.

W ofercie znajdą się również produkty kuchni meksykańskiej. Wśród nich pierożki meksykańskie oraz meksykańskie ciasto bananowe.

W każdym sklepie POLOmarket sięgnąć można po ulotkę z przepisami na różne smakołyki. Amerykańskie inspiracje kulinarne znajdą się także na stronie internetowej www.polomarket.pl oraz na POLOmarketowym profilu facebookowym.

 

  • witold 2015-09-25 21:25:07

    Nie rozumiem dlaczego polska marka marketów promuje produkty usa, bez sensu, niech zrobia tydzien polski... Na forum gowork.pl/opinie_czytaj,808548 ludzie pisza, że tu coraz gorzej się dzieje.

  • bywalec 2015-09-17 09:26:27

    Lidl jest tańszy

    hehe - beznadziejna strategia naśladownictwa

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA