POLOmarket w nowej kampanii stawia na spotkania przy grillu

Autor: dlahandlu.pl 23 kwietnia 2015 10:06

23 kwietnia, rozpocznie się nowa telewizyjna kampania sieci Polomarket.

Reklama  telewizyjna pokazuje emocje i nawiązuje do prawdziwego powodu grillowania – chęci bycia razem i potrzeby wspólnego spędzania czasu.

W kolejnych tygodniach emisji w reklamach będą pojawiać się produkty, niezbędne w czasie wiosennych spotkań przy grillu. A propozycje ich przyrządzenia będą zamieszczane w kolejnych gazetkach sieciowych, na stronie www.polomarket.pl i na Facebooku.

Kampania trwać będzie od 23.04 do 6.06 br. Spotom telewizyjnym emitowanym w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie, przez cały czas będą towarzyszyły działania w obszarach BTL, ATL i w Internecie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane