Polomarket wspiera sprzedaż akcją tematyczną i konkursem

Autor: dlahandlu.pl/pr 2 lipca 2015 11:08

W czerwcu sieć Polomarket rozpoczęła kulinarne akcje tematyczne ofertą produktów z Francji. W tym miesiącu proponuje klientom bałkańskie smaki.

Od 1 do 14 lipca półki w POLOmarkecie będzie można kupić m.in. bałkańską pastę, hummus, chałwę o smaku waniliowym lub z bakaliami, bałkański ser sałatkowy oraz ajvar.

Akcji towarzyszy konkurs skierowany do klientów. Wystarczy zrobić zakupy w POLOmarkecie, wybrać przynajmniej jeden produkt z oferty bałkańskiej, zachować paragon, a następnie wejść
do aplikacji konkursowej na Facebooku i dokończyć zdanie „Bałkany mają dla mnie smak…”. Do wygrania voucher wycieczkowy, aparat fotograficzny, oraz przewodniki po Grecji, Chorwacji i Turcji.

Akcje tematyczne zapoczątkowały dyskonty Lidl i Biedronka. W ubiegłym roku w ten trend włączyła się poznańska sieć supermarketów Piotr i Paweł. 

Zdaniem ekspertów tego rodzaju kampanie zachęcają do odwiedzenia sklepu przez klientów, którzy do tej pory nie robili w nim zakupów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,35

  • Min

    2,22

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane