REKLAMA
REKLAMA

Polscy konsumenci nie korzystają z technologicznych nowinek

Autor: PAP 16 grudnia 2014 10:03

Polscy konsumenci w niewielkim stopniu wykorzystując pełnię możliwości nowinek technicznych - wynika z badania zrealizowanego przez Federację Konsumentów.

REKLAMA
80 proc. ankietowanych ogląda filmy w telewizji, 27 proc. wypożycza lub kupuje książki w księgarniach, a 71 proc. słucha muzyki w radiu. Polacy używają komputerów głównie do pracy (ponad 50 proc. codziennie lub ponad dwa razy w tygodniu), komunikacji i czytania wiadomości (ponad 70 proc.). 60 proc. pytanych deklaruje, że w ogóle nie gra w gry komputerowe, 73 proc. nie czyta w nim książek ani e-booków; 37 proc. nie ogląda na komputerze filmów. Konsumenci korzystający z urządzeń mobilnych typu smartfon, choć oferują one rozszerzone możliwości korzystania z rozrywki, nadal najczęściej wykorzystują je do tradycyjnych funkcji zwykłych telefonów. 76,7 proc. ankietowanych posiada dostęp do Internetu w swoich domach; 52 proc. loguje się do sieci codziennie. Około jednej dziesiątej przebadanych konsumentów należy do grupy wykluczonych cyfrowo, bo nawet nie wie, gdzie może z Internetu skorzystać. Badanie ankietowe "Zachowania konsumentów na rynku mediów i nowych technologii" zrealizowane przez Federację Konsumentów odbyło się na przełomie października i listopada 2014 r. w oddziałach organizacji w całym kraju, na próbie 1500 osób.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA