Polska agencja przygotowała międzynarodową kampanię dla Rafaello

Autor: wirtualnemedia.pl 25 stycznia 2016 10:42

Grey Group Poland jest pierwszą lokalną agencją reklamową, której koncern Ferrero powierzył realizację kampanii reklamowej dla marki Raffaello. Akcja obejmuje siedem rynków europejskich - informują Wirtualnemedia.pl.

Grey Group Poland przygotowała dla marki Raffaello pomysł kreatywny, typografię oraz produkcję spotu telewizyjnego „Nenufary”. Klip ma być kolejnym odzwierciedleniem dotychczasowej komunikacji produktu, nawiązującej do miłości i subtelnego sposobu jej wyrażania.

Spot w wersji 45-sekundowej jest emitowany w Polsce od 18 stycznia, a od początku lutego w 30-sekundowej wersji będzie nadawany w na Litwie, Łotwie, Węgrzech, w Estonii, Rumunii i Bułgarii.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane