PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Polska marka odzieżowa otworzyła drugi sklep w Białymstoku

Autor: pr 4 marca 2016 09:44

1 marca białostocka sieć Prestige Męski powiększyła się o kolejny salon mody dedykowanej dla eleganckich mężczyzn. W miejscu, gdzie od lat działał Polmozbyt, przy ulicy Zwycięstwa 10, marka otworzyła swój kolejny punkt na mapie handlowej północno – wschodniej Polski i Białegostoku. To drugi salon Prestige'u w mieście.

REKLAMA

Nowy salon sieci ma 460 mkw. powierzchni ekspozycyjnej. Tym samym, to obecnie największy w tej części kraju sklep z elegancką odzieżą męską. 

Jak podkreśla Krzysztof Kosmowski, właściciel firmy, kluczowe dla dalszego rozwoju marki i sukcesywnej budowy jej pozycji na rynku są trzy elementy:

- Po pierwsze to ceny. Dzięki temu, że nasze sklepy działają poza galeriami handlowymi, nasze produkty są znacznie tańsze niż w salonach zlokalizowanych w tego typu miejscach. Wpływ na to ma również fakt, iż jesteśmy producentem. Po drugie, to jakość wyrobów, które są wytwarzane w szwalni znajdującej się zaledwie 200 metrów od nowego salonu. Szyjemy koszule wyłącznie z dobrych gatunkowo materiałów, nie zlecamy produkcji w Turcji czy dalekiej Azji – przekonuje przedstawiciel firmy.

Trzecim elementem, który wskazuje, jest szersza niż w innych salonach męskich oferta dedykowana dla panów, którzy z uwagi na swoją posturę nie są wstanie dobrać dla siebie garderoby ze standardowej rozmiarówki.

Salon przy Zwycięstwa 10 jest już 10 sklepem działającym pod szyldem Prestige Męski. Firma posiada dodatkowo oddzielny salon marki Victorio, który został otwarty wiosną ubiegłego roku w Ełku. Otwarcie nowego salonu nie oznacza likwidacji dotychczasowego sklepu funkcjonującego od wielu lat przy tej samej ulicy.

- W przyszłości planujemy rozwinąć w nim przede wszystkim usługi indywidualnego szycia na miarę, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Teraz zaś skupiamy swoją energię na przygotowaniach do uruchomienia kolejnego salonu Prestige'u w Białymstoku.

Krzysztof Kosmowski zwraca jednocześnie uwagę na stworzenie w nowym sklepie strefy Victorio. - To typowy model typu shop – in – shop, choć dotyczący marki, której sami jesteśmy właścicielami. W ten sposób chcemy również stworzyć fundament dla sieci franczyzowej, która będzie funkcjonowała właśnie albo jako niezależne salony – tak jak w Ełku - lub tak jak tutaj, w formie odrębnej, ujednoliconej pod względem designe'u, mebli i kolorystyki dla wszystkich sklepów strefy.

Przedstawiciel firmy zdradza, że wszystko na to wskazuje, iż planowany koncept franczyzowy powinien być już w pełni przygotowany wczesną jesienią.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1145700

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA