REKLAMA
REKLAMA

Polska wciąż niegotowa na luksusowe marki handlowe

Property News 22 kwietnia 2013 16:50

Polski rynek nieruchomości handlowych nie jest wystarczająco atrakcyjny dla przedstawicieli luksusowych, zachodnich marek - uważa Marek Koziarek, dyrektor zarządzający w Departamencie Finansowania Nieruchomości Komercyjnych w Pekao SA.

REKLAMA
Szczególny potencjał pod względem przyciągnięcia znanych, eksluzywnych marek ma wyłącznie Warszawa. Jednak także i w tym mieście Marek Koziarek dostrzega niski stopień zainteresowania ze strony tego typu firm.

- Polska wciąż nie jest gotowa na nowe, ekskluzywne marki. Nie wyobrażam sobie, by w ciągu najbliszych lat mógł m.in. na terenie Warszawy powstać nowy, duży projekt handlowy, który mógłby przyciągnąć zagraniczne firmy, np. odzieżowe - powiedział dyrektor w Departamencie Finansowania Nieruchomości Komercyjnych w Pekao SA.

Zdaniem Koziarka na polskiej mapie projektów handlowych jest miejsce wyłącznie dla niewielkich punktów znajdujących się w tzw. hot spotach, gdzie potencjalni klienci znaleźliby wysokiej jakości produkty, przy jednoczesnym zapewnieniu im anonimowości.

- Bogaci klienci zakupy tego typu robią w takich miastach, jak Berlin czy Mediolan. Nie wydaje mi się, by mogło się to zmienić - komentuje Koziarek.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA