REKLAMA
REKLAMA

Polski Cukier promowany przed świętami

Autor: Marketing przy kawie 8 grudnia 2014 10:51

Polski Cukier, brand należący do Polskiej Spółki Cukrowej, rozpoczął kampanię „Słodziaki przedstawiają". Promuje ona cukier do pieczenia drobny oraz cukier puder.

REKLAMA
W pierwszym spocie z nowej serii do wybierania Polskiego Cukru skłaniać ma rekomendacja małych autorów świątecznych wypieków. Główny przekaz to „naturalna słodycz Polskiego Cukru", która przedstawiana jest jako gwarancja słodkich sukcesów w kuchni.

Najintensywniejsze działania w okresie przedświątecznym przewidziano w telewizji. Kampania ma przynieść prawie 77 mln kontaktów z odbiorcami z grupy docelowej marki.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12399

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA