Polski Cukier rusza z intensywną kampanią sponsoringową

Autor: dlahandlu.pl 23 kwietnia 2012 09:41

„Polski Cukier dodaje energii" to hasło telewizyjnej i kinowej kampanii flagowej marki produktów należących do Krajowej Spółki Cukrowej S.A.

 

Bohaterem billboardów sponsorskich i spotu reklamowego jest cukier brązowy w dwóch wariantach opakowań: tradycyjnym oraz innowacyjnym z funkcjonalnym dozownikiem. Kampania sponsoringowa obejmuje stacje: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz pasma z popularnymi serialami (np. Na Dobre i na Złe), programy kulinarne (Makłowicz w podróży, Ewa Gotuje) a także telewizje śniadaniowe (DD TVN, Pytanie na Śniadanie, Kawa czy herbata?). Spot reklamowy emitowany będzie w sieci kin KINADS , na terenie całego kraju.

Kampania telewizyjna potrwa do końca sierpnia 2012, a reklamę kinową marki Polski Cukier będzie można obejrzeć do 06 czerwca 2012 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane