PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Polski rynek pod presją formatów convenience

Autor: retailanalisys.idg.com 6 lutego 2015 18:11

Niektóre rynki detaliczne, w tym Polska, zostały dotknięte przez deflację. Inne, jak np. Rosja i Ukraina odnotowały dwucyfrowy wzrost cen żywności. Ta sytuacja ma znaczący wpływ na wyniki finansowe sieci handlowych - czytamy w serwisie retailanalysis.igd.com.

W zeszłym roku szczególnie dynamicznie rozwijały się w Polsce sklepy o charakterze convenience. Sieć Tesco wprowadziła format do Polski  Tesco Express. Jerónimo Martins rozpoczął testy nowych konceptów w sieci Biedronka - oferta została rozszerzona m.in. o produkty świeże. Eurocash uruchomił natomiast pilotażowy program współpracy z PKN Orlen, w ramach którego na wybranych stacjach paliw zaczną działać małe supermarkety pod marką Delikatesy Centrum, oferujące pełen asortyment artykułów spożywczych.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane