REKLAMA
REKLAMA

Polski rynek pod presją formatów convenience

Autor: retailanalisys.idg.com 6 lutego 2015 18:11

Niektóre rynki detaliczne, w tym Polska, zostały dotknięte przez deflację. Inne, jak np. Rosja i Ukraina odnotowały dwucyfrowy wzrost cen żywności. Ta sytuacja ma znaczący wpływ na wyniki finansowe sieci handlowych - czytamy w serwisie retailanalysis.igd.com.

REKLAMA
W zeszłym roku szczególnie dynamicznie rozwijały się w Polsce sklepy o charakterze convenience. Sieć Tesco wprowadziła format do Polski  Tesco Express. Jerónimo Martins rozpoczął testy nowych konceptów w sieci Biedronka - oferta została rozszerzona m.in. o produkty świeże. Eurocash uruchomił natomiast pilotażowy program współpracy z PKN Orlen, w ramach którego na wybranych stacjach paliw zaczną działać małe supermarkety pod marką Delikatesy Centrum, oferujące pełen asortyment artykułów spożywczych.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA