Polski rynek powierzchni handlowych osiągnął dojrzałość

Autor: pr 19 lutego 2013 13:08

Po dwóch dekadach dynamicznego rozwoju, polski rynek powierzchni handlowych osiągnął dojrzałość. Pomimo wciąż rosnącej konkurencji, ten segment rynku posiada nadal duży potencjał, chociaż należy podkreślić, że jest znacznie bardziej selektywny - czytamy w "Przewodniku dla deweloperów powierzchni handlowych" przygotowanym przez CBRE oraz RegioPlan Consulting.

- Lokalizacja determinuje sukces centrum handlowego, ale wybór odpowiedniej lokalizacji to tylko jeden z pierwszych kroków. Specjalistyczna wiedza i doświadczenie dotyczące analiz zasięgu oddziaływania centrum są niezbędne. Każda decyzja wpływa na pozostałe i determinuje przyszłe opcje. Podstawą jest kompleksowe spojrzenie na cały proces przygotowawczy, aby na rynku pojawiło się dobre centrum handlowe, które odniesie prawdziwy sukces i będzie przysłowiowym ‘strzałem w dziesiątkę'. Należy jeszcze raz podkreślić, że ten sukces zależy przede wszystkim od przyszłych konsumentów centrum, i to właśnie oni są częścią składową sukcesu sieci handlowych obecnych w centrum oraz właściciela -mówi Hanna Bomba - Wilhelmi, CEO firmy RegioPlan Consulting.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kakisz 2013-02-27 12:33:55

    I podejrzewam, że w dalszej kolejności będzie na nim dochodziło do kolejnych transakcji. Jestem zapisany do newslettera Jartomu - dobre oferty potrafią znikać nawet w ciągu kilku dni, czego dotychczas nie było. Zanosi się na bitwę inwestorów o najlepsze okazje.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane