Polski Standard Płatności rozpoczął współpracę z CashBill

Autor: pr 4 maja 2015 11:12

W ramach powiększania internetowej sieci akceptacji, Polski Standard Płatności rozpoczął współpracę z firmą CashBill, agregatorem płatności internetowych. Dla wszystkich klientów banków korzystających z BLIKA oznacza to możliwości płacenia smartfonem w kolejnych tysiącach sklepów internetowych.

CashBill działa na rynku polskim od 2008r. Przedmiotem działalności spółki są elektroniczne usługi finansowe oraz usługi telekomunikacyjne oparte na infrastrukturze GSM. Od 2009 roku firma posiada status Agenta Rozliczeniowego i znajduje się pod nadzorem Narodowego Banku Polskiego. Od 7 maja 2013 roku działa pod nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) w charakterze Krajowej Instytucji Płatniczej.

- To już czwarta w ostatnim czasie umowa podpisana z jednym z wiodących integratorów płatności internetowych. Naszym celem jest szybkie stworzenie użytecznego dla klientów najlepszego standardu płatności za zakupy w Internecie – mówi Grzegorz Długosz, wiceprezes Polskiego Standardu Płatności.

Z systemu BLIK od 9 lutego bieżącego roku korzystają m.in. klienci banków – założycieli, tworzących Spółkę PSP. Należą do nich: PKO BP, Bank Zachodni WBK, Alior Bank, Bank Millennium, ING Bank Śląski oraz mBank.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane