Polski Tytoń zmienia nazwę i logo

Autor: dlahandlu.pl 28 września 2015 18:07

Od 23 września 2015 r. spółka Polski Tytoń funkcjonuje pod nową nazwą. Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne Polski Tytoń SA zostało przekształcone w spółkę PT Dystrybucja SA. Oprócz nazwy, zmieniono również logo firmy.

- Chcemy podkreślić, że zmiana nazwy i logo jest odzwierciedleniem daleko idących zmian w samej firmie: jej potencjale, ofercie i strategii rynkowej. Zmiany te stopniowo i konsekwentnie przeprowadziliśmy w okresie minionych kilku lat, mając na celu dywersyfikację oferty naszej firmy i chcąc stać się jeszcze atrakcyjniejszym partnerem dla naszych klientów. Nowa nazwa spółki, PT Dystrybucja, w lepszym stopniu nawiązuje do głównego zakresu działalności firmy, której istotą jest aktywność dystrybucyjna - tłumaczy Jarosław Szlendak, prezes spółki PT Dystrybucja.

Przypomnijmy, Polski Tytoń w czerwcu br. podpisał z Grupą Specjał i Delko list intencyjny dotyczący współpracy i zawiązania spółki dystrybucji FMCG. Oferta trzech podmiotów jest komplementarna. PPHU Specjał oferuje artykuły spożywcze (w tym alkohole, nabiał i tłuszcze). Polski Tytoń to wyroby tytoniowe, alkohole i cały sektor tzw. usług elektronicznych. GK Delko uzupełnia tę ofertę o artykuły chemii gospodarczej, kosmetyki, artykuły higieniczne oraz produkty przemysłowe i drobne AGD.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane