Polskie Jadło będzie sprzedawać towary w halach Makro

Autor: parkiet.com 2 stycznia 2012 17:59

Spółka Polskie Jadło prowadzi zaawansowane rozmowy dotyczące dystrybucji swoich produktów w halach Makro Cash & Carry w całej Polsce. Chce tam sprzedawać wytwarzane przez siebie konfitury owocowe, pierogi oraz dania gotowe - podaje serwis parkiet.com.

Spółka chce w ten sposób trafić do sklepów detalicznych oraz lokali gastronomicznych zaopatrujących się w tych hurtowniach.
Z informacji parkiet.com wynika, że do hurtowni Makro może trafiać ok. 40-50 ton dań i 100-150 tys. słoików konfitur miesięcznie. Makro posiada obecnie 30 dużych hal i 9 mniejszych hurtowni w całej Polsce. Sieć należy do Metro Group
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane