PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Polskie Jadło buduje restauracje w systemie MOP

Autor: dlahandlu.pl 14 marca 2011 10:42

Zarząd Spółki Polskie Jadło S.A. poinformował o rozpoczęciu programu budowy restauracji przydrożnych w systemie MOP. Powstanie około 30 przydrożnych restauracji, głównie przy autostradach i drogach ekspresowych, zamierza uruchomić w ciągu najbliższych dwóch lat.

Program realizowany będzie wraz ze skonsolidowaną spółką Ko-Operator oraz przy współpracy z siecią renomowanych stacji paliw.

Spółka Polskie Jadło zwyciężyła w przetargu na zagospodarowanie dwóch lokalizacji MOP usytuowanych przy autostradzie A4 Zakrzów (25077,12 mkw.) i Podłęże (35058,12 mkw.). Zgodnie z umową zawartą z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad, 15 stycznia br. spółka rozpoczęła budowę dwóch bliźniaczych obiektów gastronomicznych po obu stronach autostrady. Termin uruchomienia obu obiektów określony został początkowo na 30 kwietnia br., jednak w związku z zakończeniem prac budowlano-montażowych zostanie przyspieszony. Oba obiekty wykonane zostały według tej samej autorskiej koncepcji i projektu spółki. Każdy z nich może jednorazowo obsłużyć 120 klientów.

Spółka planuje objęcie modułową technologią 30 analogicznych restauracji zlokalizowanych zarówno przy autostradach, jak i drogach szybkiego ruchu oraz przy stacjach benzynowych. Przydrożne restauracje działać będą pod dwiema markami stanowiącymi własność spółki: Restauracja PITSTOP BAR oraz Gościniec Polskie Jadło. Działalność prowadzona będzie w ramach spółki, część obiektów objęta zostanie franczyzą. Restauracje pod brandem PITSTOP BAR obsługiwać będą lokalizacje związane z autostradowymi parkingami oraz stanowić będą ofertę gastronomiczną dla dużych stacji paliw. Gościńce Polskie Jadło tradycyjnie powstawać będą w regionach turystycznych oraz miejscach, gdzie stanowić będą alternatywę dla sieciowych restauracji fast-food.

Polskie Jadło S.A. jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych podmiotów operujących w sektorze usług gastronomicznych w Polsce. Działalność powstałej w 1996 roku spółki przez 10 lat koncentrowała się na rozwoju sieci restauracji „Chłopskie Jadło". Po ich sprzedaży w 2006 roku pozyskane środki zostały zainwestowane w budowę i zarządzanie nowymi sieciami restauracji, gościńców i pierogarni funkcjonującymi w autorskim modelu franczyzowo-operatorskim pod marką „Polskie Jadło".

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane