Polskie Jadło buduje własną sieć sprzedaży

Autor: portalspozywczy.pl 17 sierpnia 2011 10:53

W związku z decyzją o wycofaniu się ze sprzedaży własnych produktów za pośrednictwem wielkopowierzchniowych marketów, spółka Polskie Jadło przystąpiła do budowy alternatywnej sieci sprzedaży. Ma ona działać nie tylko w oparciu o zainstalowane już sklepy w restauracjach Polskiego Jadła, ale także jako małe i średnie stoiska - zarówno "uliczne", jak i w galeriach handlowych.

Dodatkową formą sprzedaży ma być zainstalowanie standów na stacjach benzynowych w ramach współpracy z firmą Lotos. Współpraca z siecią stacji paliw polega na uruchomianiu restauracji przy obiektach tego koncernu. Spółka otworzyła w kwietniu br. przy autostradzie A4 pierwsze dwie z pośród trzydziestu planowanych przydrożnych restauracji Pit Stop Bar. Kolejne punkty mają być otwierane w ciągu najbliższych dwóch lat głównie przy autostradach i drogach ekspresowych.

Spółka produkuje głównie dania gotowe oraz przetwory owocowo-warzywne na terenie własnego zakładu w Czechowicach Dziedzicach. W sierpniu rusza dystrybucja konfitur owocowych z czekoladą, które wyprodukowane zostały pod marką "Wawel & Polskie Jadło prezentują".

Czytaj więcej w artykule: Polskie Jadło buduje sieć sprzedaży własnych produktów i rozwija markę Pit Stop Bar


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane