Polskie Jadło liczy na zyski dzięki Euro 2012

Autor: www.dlahandlu.pl 8 maja 2012 16:59

Spółka Polskie Jadło osiągnęła za rok 2011 zysk w wysokości 1,11 mln zł. Spółka ma kolejne plany na zwiększenie zysków, m.in. aktywny udział w Euro 2012.

Wyjście z zapaści związanej z załamaniem się rynku w latach 2008 - 2009 firma zawdzięcza przeprowadzeniu gruntownej restrukturyzacji. Restrukturyzacja związana była nie tylko z optymalizacją i cięciem kosztów, ale także przemodelowaniem strategii dalszego jej rozwoju.

W ostatnim roku modernizacji uległa również wchodząca w skład Grupy Polskie Jadło fabryka w Czechowicach-Dziedzicach. Wytwórnia poddana została bardzo rygorystycznym audytom, które dodatkowo umożliwiają jej wejście nie tylko na rynek krajowy, ale również prowadzenie eksportu.

- Realizacja posiadanych kontraktów, związanych z produkcją na szeroki rynek wyrobów mącznych i garmażeryjnych oraz modernizacji linii do produkcji konfitur, rozpoczęta zostanie już w czerwcu 2012, co zwiększyć może wielokrotnie przychody firmy. Na dzień dzisiejszy posiadamy znaczący potencjał produkcyjny zarówno w sferze artykułów garmażeryjno-mącznych, głównie pierogów, jak i rozbudowaną i zmodernizowaną linię do produkcji konfitur tradycyjnych, a posiadany "portfel" potencjalnych zamówień pozwoli nam na zwiększenie dynamiki wzrostów. Realizacja strategii rozwoju sfery produkcyjnej oraz koncentrowanie się w sferze gastronomicznej, głównie na rozwoju działalności przydrożnej w tym PIT STOP Barów, oraz sprzedaży franczyz gastronomicznych i działalności cateringowej to efekt przemyślanej strategii polegającej na pozostawieniu w firmie jedynie dochodowych gałęzi. Księgowo zamknęliśmy okres pierwszego kwartału, a wyniki uzyskane w tym okresie potwierdzają słuszność naszych decyzji. W moim przekonaniu dynamika wzrostowa w sposób bardzo istotny powiększy się w trzecim i czwartym kwartale w wyniku realizacji przychodów a co za tym idzie i zysków z działalności produkcyjnej firmy - wyjaśnia Jan Kościuszko, prezes zarządu Polskie Jadło SA.

Nie bez znaczenia będzie miało też włączenie się firmy w projekt Euro 2012, a realizacja tego projektu to rozpoczęcie działalności w okresie trwania rozgrywek w formie prowadzenia w Krakowie dwóch największych stref kibica. Jedna z nich umiejscowiona będzie w ścisłym centrum i przygotowana jest do dobowej obsługi 5 tys. klientów. Druga strefa zlokalizowana będzie na Małym Rynku i zaplanowana do dobowej obsługi 3 tys. osób.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane