REKLAMA
REKLAMA

Polskie Jadło uruchomi do 150 restauracji franczyzowych

www.franczyzawpolsce.pl 3 września 2010 12:01

Do 2012 roku Polskie Jadło chce uruchomić w granicach 100-150 lokali franczyzowych - informuje serwis franczyzawposlce.pl. Klienci będą mogli wybierać spośród 40 rodzajów pierogów, a cena dania będzie ustalana na podstawie wagi.

REKLAMA
Polskie Jadło ogłosiło plan otwierania franczyzowych pierogarni pod szyldem Sztuka Pieroga już na początku ubiegłego roku. W sierpniu 2009 zakończył się pilotażowy program testowania pierwszych dziesięciu jednostek, po czym spółka ogłosiła, że rozpoczyna rekrutację franczyzobiorców. W ciągu ostatniego roku nie powstały jednak nowe punkty.

Teraz strategia spółki nabrała konkretów. Zapowiada ona, że w 2011 i 2012 roku otworzy ok. 100-150 małych i średnich pierogarni działających na zasadzie franczyzy. Polskie Jadło zalicza je do segmentu restauracji fast food. Lokale będą wyróżniały się bowiem niską ceną i szybką obsługą. Głównym asortymentem oferowanym w tych lokalach będzie 40 rodzajów pierogów produkowanych we własnej wytwórni Polskiego Jadła.

Rozwój tego projektu będzie łatwiejszy m.in. dzięki ogłoszonemu niedawno przejęciu przez Polskie Jadło swojego głównego franczyzobiorcy - spółki Ko-operator. Firma, oprócz tego, że prowadzi franczyzowe lokale gastronomiczne, posiada także zakład produkcyjny specjalizujący się w wytwarzaniu produktów mącznych, w tym 40 rodzajów pierogów w kategorii Premium. Dodatkowo Ko-operator posiada pełną bazę logistyczną, magazynową i specjalistyczną bazę transportową obsługującą zaopatrzenie surowcowe jak i dystrybucję wyrobów gotowych.

- Dzięki przejeciu zarządzać będziemy nie tylko restauracjami, pierogarniami i gościńcami, ale również całą bazą wytwórczą i logistyczną. W sferze handlowej pozwoli nam to na uniknięcie nakładania kolejnych marż na nasze produkty, co finalnie pozwoli na stosowanie bardzo konkurencyjnych cen, zarówno sprzedażowych w odniesieniu do handlu detalicznego, jak i świadczonych usług gastronomicznych - wyjaśnia Jan Kościuszko, prezes Polskiego Jadła.

Pierogarnie będą funkcjonowały w unikalnej formule, polegającej na tym, że klient będzie mógł skomponować swój posiłek z kilku dań, a jego cena będzie zależała od wagi. Wartością dodaną do działalności pierogarni mają być stoiska sprzedażowe z produktami marki Polskie Jadło. Są to głównie dania gotowe jak zupy, gołąbki czy pulpety w różnych sosach, a także konfitury, pasztety, smalec oraz tradycyjne wędliny.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA