Polskie sieci stawiają na zagraniczną ekspansję

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 21 listopada 2012 09:06

Rodzime marki przyspieszają rozwój za granicą, bo w kraju robi się dla nich za ciasno. Nadal na ich celowniku pozostaje przede wszystkim Europa Środkowa i Wschodnia, zwłaszcza Rosja, Ukraina i Czechy. Przybywa jednak tych, które chcą spróbować swoich sił na zachodzie Europy oraz w krajach bałkańskich - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

W największym stopniu na przyspieszenie rozwoju polskich sieci za granicą zapracują dwie firmy: NG2, która poza granicami rozwija sklepy CCC, oraz LPP otwierająca salony Reserved i Cropp. W przyszłym roku otworzą one łącznie ponad 200 placówek za granicą - pisze "DGP".

Wśród innych krajowych graczy z branży, którzy stawiają na ekspansję zagraniczną, są Redan, Wojas, Wójcik czy Coccodrillo.

Polskie sieci stawiają na zagranicę, bo mogą tam więcej zarobić. Na skutek spowolnienia gospodarczego koszty wynajmu, zwłaszcza w krajach południowej Europy, obniżyły się o kilkadziesiąt procent. Kuszą też mniejsza konkurencja oraz możliwość sprzedawania kolekcji drożej niż w kraju - czytamy w "DGP".

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane