REKLAMA
REKLAMA

Polskie sieci stawiają na zagraniczną ekspansję

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 21 listopada 2012 09:06

Rodzime marki przyspieszają rozwój za granicą, bo w kraju robi się dla nich za ciasno. Nadal na ich celowniku pozostaje przede wszystkim Europa Środkowa i Wschodnia, zwłaszcza Rosja, Ukraina i Czechy. Przybywa jednak tych, które chcą spróbować swoich sił na zachodzie Europy oraz w krajach bałkańskich - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

REKLAMA
W największym stopniu na przyspieszenie rozwoju polskich sieci za granicą zapracują dwie firmy: NG2, która poza granicami rozwija sklepy CCC, oraz LPP otwierająca salony Reserved i Cropp. W przyszłym roku otworzą one łącznie ponad 200 placówek za granicą - pisze "DGP".

Wśród innych krajowych graczy z branży, którzy stawiają na ekspansję zagraniczną, są Redan, Wojas, Wójcik czy Coccodrillo.

Polskie sieci stawiają na zagranicę, bo mogą tam więcej zarobić. Na skutek spowolnienia gospodarczego koszty wynajmu, zwłaszcza w krajach południowej Europy, obniżyły się o kilkadziesiąt procent. Kuszą też mniejsza konkurencja oraz możliwość sprzedawania kolekcji drożej niż w kraju - czytamy w "DGP".


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA