Ponad 100 indeksów marki "Lubię"

Autor: www.dlahandlu.pl 4 lipca 2014 10:59

Wprowadzając kolejne produkty w kategorii słonych przekąsek, marka „Lubię" przekroczyła liczbę 100 pozycji asortymentowych. Na tym nie koniec, w najbliższych miesiącach Grupa Handlowa PL Plus planuje rozszerzyć asortyment marki „Lubię" o kolejne indeksy.

GH PL Plus konsekwentnie rozwija swój koncept marki ekonomicznej. Zwiększa nie tylko ogólną liczbę indeksów, ale również poszerzając gamę kategorii. Niedawno wprowadzono produkty z kategorii alkohole i  nabiału. W samej firmie TOPAZ, będącej jednym z udziałowców GH PL Plus, marka „Lubię" przekroczyła 3 proc. udziału w całości sprzedaży. Dane pokazują, że udziały w sprzedaży poszczególnych indeksów rozkładają się proporcjonalnie.

W lipcu i sierpniu Grupa Handlowa planuje wprowadzenie kolejnych pozycji asortymentowych, odpowiednio w lipcu 20 pozycji, a w sierpniu 15 pozycji. Tym samym do III kwartału w ciągłej sprzedaży dostępnych będzie 135 z zaplanowanych łącznie 150 indeksów. Pozostałe indeksy zamykające docelową listę zostaną wprowadzone w IV kwartale.

Zgodnie z założeniami, w ślad za zwiększającym się portfolio marki stale zwiększa się również liczba sklepów oferujących produkty Lubię.

- Aktualnie, z asortymentem marki Lubię docieramy do blisko 1.000 punktów detalicznych wybranych sieci w kraju - mówi Waldemar Mirocha, prezes Grupy Handlowej PL Plus - Wkrótce liczba punktów sprzedaży marki „Lubię: powinna znacząco się powiększyć, gdyż konsekwentnie pracujemy ad tych, aby marka była oferowana w ponad 2.500 punktach sprzedaży.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane