Ponad 100 marek własnych Lidla, przyszłość to kategoria zdrowej żywności

Autor: dlahandlu.pl 30 czerwca 2017 11:41

Ponad 100 marek własnych Lidla, przyszłość to kategoria zdrowej żywności na zdj. produkty marki Pilos, fot. za Lidl

Od początku działalności sieć Lidl stawia na sprzedaż marek własnych. Aktualnie na półkach sieci jest ponad 100 brandów. Najważniejsze to m.in. Pikok, Pilos, Chrupiące z Pieca czy Rzeźnik. W przyszłości sieć zamierza zaskakiwać konsumentów nowymi, oryginalnymi produktami marek własnych, w tym z kategorii zdrowej żywności.

- Od początku działalności firmy Lidl istotne jest dla nas budowanie naszych marek własnych. Aktualnie na półkach mamy ponad 100 brandów. Te najważniejsze to m.in.: wędliny Pikok, nabiał Pilos, sery Bluedino, pieczywo Chrupiące z Pieca, mięso Rzeźnik, Świeża Ryba w Lidlu a także szeroka gama owoców i warzyw, dostępnych w ramach Ryneczku Lidla. Oprócz artykułów spożywczych, oferujemy klientom środki czystości marki W5, pieluszki Toujours, kosmetyki Cien, tekstylia – Esmara, Livergy, Lupilu i Pepperts - informuje nas biuro prasowe sieci Lidl.

Sieć od kilku lat obserwuje rosnące zainteresowanie zdrową żywnością oraz naturalnymi składnikami. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów firma wprowadzamy do sprzedaży nowe artykuły marki własnej, wpisujące się w kategorię produktów mających pozytywny wpływ na zdrowie. - W naszej stałej ofercie znajdują się produkty z linii BIO, m.in. olej kokosowy, olej lniany, kawa, oliwa z oliwek, musli, jogurty, chleb oraz szeroka gama ekologicznych owoców i warzyw. Odpowiedzią na potrzeby naszych klientów są także np. wędliny Pikok Pure, niezawierające konserwantów i sztucznych barwników. Oferujemy również takie artykuły jak mleko Pilos niezawierające laktozy, napój ryżowy czy napój sojowy. Nowością w Lidlu są także hummus bez konserwantów (marka Pomysł na każdy dzień) i tofu (marka Toppo) - wymienia firma.

Ponadto, przedstawiciele sieci podkreślają, że kierunkiem, na który sieć się otworzyła są także produkty z kategorii „to go” oraz gotowe produkty wymagające jedynie obróbki termicznej. 
- Z tego względu stworzyliśmy markę „Pomysł na każdy dzień”, w ramach której dostępne są takie artykuły jak: hummus, pierogi, naleśniki, pasty do smarowania, sałatki czy dania obiadowe. Poprzez linię tego typu produktów wychodzimy naprzeciw potrzebom osób, które nie mają zbyt wiele czasu na przyrządzanie posiłków – idealne będą dla nich więc gotowe przekąski i sałatki czy też szybkie do przyrządzenia obiady - podaje sieć.

W przyszłości Lidl zamierza zaskakiwać konsumentów nowymi, oryginalnymi produktami marek własnych, w tym z kategorii zdrowej żywności. 

Przypomnijmy, 23 czerwca pisaliśmy o rosnącej popularności marek własnych w całej Europie. Najnowsze dane Nielsena pokazują, że udział w rynku tych marek wzrósł do poziomu najwyższego w historii. Po raz pierwszy w 9 krajach europejskich (w Niemczech, Włoszech, Holandii, Belgii, Polsce, Austrii, Szwecji, Norwegii i Danii) udział marek własnych przekroczył poziom 30 proc.
Największy wzrost udziału marek własnych w rynku odnotowano w Austrii, wzrost o 2,8 pkt do 43 proc. Następnie w Niemczech o 2,1 proc. do 45 proc. W Polsce zanotowano wzrost o 1,4 pkt do 30 proc. Siedem krajów ma udział w rynku wynoszący 40% lub więcej: Wielka Brytania, Niemcy, Austria, Belgia, Szwajcaria, Hiszpania i Portugalia.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Klientka 2017-07-01 15:21:40

    Żele pod prysznic Cien produkowane przez Global Cosmed to przynajmniej dla mnie porażka... Kiepska wydajność dyskwalifikuje je już na starcie. Jedynie co mają atrakcyjne to ceny. Jeżeli już Lidlu masz markę Cien to nie eksperymentuj tylko sprowadzaj to co dobre albo nie zmieniaj tego co było w ofercie od lat i się sprawdzało - dobre i tanie kosmetyki z Niemiec. Tyle i aż tyle.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane