Ponad 2 mld zł obrotu Piotra i Pawła

Autor: dlahandlu.pl 21 stycznia 2015 12:36

Ponad 2 mld zł obrotu Piotra i Pawła

Tempo rozwoju oraz wzrastające zadowolenie klientów z zakupów pozwoliły zrealizować obrót za rok 2014 w wysokości 2,035 mld zł co ze wzrostem 5,6 proc. plasuje Piotra i Pawła w czołówce najdynamiczniej rozwijających się sieci spożywczych w Polsce.

W 2014 r. sieć Piotr i Paweł uruchomiła 17 nowych placówek. Tym samym mijający rok jest najdynamiczniejszym w historii rokiem pod względem ilości otwarć nowych sklepów. Piotr i Paweł wzmocnił swoją obecność w strategicznych dla sieci aglomeracjach warszawskiej, trójmiejskiej, poznańskiej i wrocławskiej. Pierwsze supermarkety pojawiły się w Krakowie oraz Częstochowie. Sklepy Piotr i Paweł są już w każdym województwie, w 60 miastach w Polsce.

W roku 2015 sieć Piotr i Paweł planuje wzmocnić swoją pozycję rynkową uruchamiając około 30 placówek poprzez rozwój organiczny i pozyskiwanie nowych franczyzobiorców.

Rok 2014 to również silne wzmocnienie aliansu zakupowego, który sieć współtworzyła z Bać-Polem i Topazem, poprzez dołączenie do niego sieci Polomarket. To duże wydarzenie i sygnał, że polskie przedsiębiorstwa mogą doskonale współistnieć i współpracować na konkurencyjnym rynku. Dziś marka ekonomiczna "Lubię" zaspakajająca potrzeby konsumentów najbardziej wrażliwych na cenę liczy 120 pozycji.

Ubiegły rok to również rok intensywnego rozwoju marek własnych "Piotr i Paweł" i "Kuchnia Polki".

Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu obchodząca w bieżącym roku 25 lecie funkcjonowania , licząca obecnie 115 sklepów. Obroty sieci za rok finansowy 2014 wyniosły 2,035 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2013 o 5,6 proc.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane