Ponad 20 najemców dołącza do centrów Atrium, w tym Subway, Salad Story

Autor: dlahandlu.pl 6 listopada 2012 10:52

Kilkadziesiąt nowych najemców dołącza do centrów handlowych Atrium na przełomie października i listopada tego roku. W 9 centrach z portfolio spółki w całej Polsce pojawią się nowe marki z branży modowej, obuwia i akcesoriów oraz gastronomicznej. Łącznie wynajęto ponad 3,5 tys. mkw. powierzchni.


Kończy się proces rekomercjalizacji centrum handlowego Atrium Biała w Białymstoku. W związku z tym w centrum pojawi się m.in. marka odzieży damskiej i męskiej - Tiffi / Próchnik. Ofertę gastronomiczną centrum wzbogacą: kawiarnia Cafe Club i restauracja Subway. Trwa finalizowanie umów z kolejnymi najemcami. Cafe Club zaprosi na kawę również klientów centrów Atrium Kasztanowa i Atrium Koszalin, gdzie kawiarnie te zajmą odpowiednio: ok. 80 i 140 mkw.
W Toruniu, wśród sklepów modowych Atrium Copernicus pojawił się salon marki Greenpoint. Marka z odzieżą damską zajęła blisko 100 mkw. powierzchni.
Do koszalińskiego Atrium wprowadzi się jesienią salon z obuwiem i akcesoriami marki ECCO, zajmując ponad 130 mkw. W tym samym czasie otworzy się tam restauracja Subway. W najbliższym czasie planowane są również kolejne, nowe sklepy.
Jesienią wielu najemców dołączyło do płockiego centrum handlowego Atirum Mosty. W nowootwartej części pojawiły się salony marek: Mohito, Rekids, Lavard, Cubus; sklep z odzieżą i akcesoriami dla dzieci SMYK oraz klub Pure Jatomi Fitness. W najbliższym czasie otworzą się tam również: salon modowy Tatuum (ok. 130 mkw.) oraz restauracja Subway (ponad 60 mkw.). W Bytomiu, w Atrium Plejada w połowie października otworzyła się myjnia samochodowa IMO.
W warszawskich centrach handlowych Atrium: Promenadzie, Reducie i Targówku, jesienią pojawi się kilkunastu nowych najemców. W połowie października, w Atrium Promenada otwarto multibrandowy salon modowy Idealist Fashion Store. Do grona najemców tego centrum dołączy również sklep z artykułami do wyposażenia domu - Monetti.
Z kolei w warszawskiej Reducie ofertę modową takich salonów jak: H&M, Reserved, Esprit, Cubus, Jacqueline Riu i Vero Moda; uzupełniły lokale: Mohito, Cropp, House czy Re'New. Klienci centrum będą mogli od jesieni skosztować sałatek Salad Story i wyrobów cukierniczych z Cukierni Sowa. Ponadto branżę „zdrowia i urody" wzbogacił salon manicure Misumari Nail Bar.
W Atrium Targówek jesienią zagoszczą marki modowe: salon odzieży męskiej Brice (ok. 170 mkw.), salon z obuwiem i akcesoriami Kari (ponad 200 mkw.) oraz salon modowy - Not For Sale. W ofercie gastronomicznej centrum pojawi się restauracja North Fish oferująca dania z ryb i owoców morza.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane