REKLAMA
REKLAMA

Ponad 500 placówek Lidla jest zarządzanych w oparciu o nowym system

Autor: dlahandlu.pl 10 kwietnia 2014 09:30

Lidl Polska wdrożył system zarządzania sprzedażą w oparciu o urządzenia iPad, stworzony przy wsparciu firmy Apple. Nowa technologia stanowi wsparcie dla kierowników rejonu sprzedaży, dostarczając im zdalnie wszelkich informacji niezbędnych do organizacji i zarządzania procesami sprzedaży. System ujednolica wymianę danych, zastępując konieczność korzystania z dokumentów w tradycyjnej, papierowej formie.

REKLAMA

- Dzięki wprowadzeniu LiMO wszyscy kierownicy rejonu sprzedaży (KRS) mają dostęp w czasie realnym do wszystkich dokumentów, jakich potrzebują w codziennej pracy (m.in. aktualne wskaźniki dotyczące obrotów, wytyczne organizacyjne, instrukcje dotyczące rozmieszczenia towaru w sklepach czy ofert specjalnych). Podobne urządzenia otrzymały osoby nadzorujące tzw. KRS-ów.
System ujednolica tym samym wymianę danych i zastępuje wysyłkę papierowych dokumentów, dając szybki dostęp do aktualnych danych w każdym miejscu i czasie. Cyfrowe i mobilne połączenie działu sprzedaży, centrów dystrybucyjnych i centrali zwiększa ponadto efektywność procesów, co oznacza większą oszczędność czasu dla kierowników rejonu sprzedaży. 

- Opinie użytkowników systemu po 6 miesiącach jego funkcjonowania jednoznacznie wskazują, że wprowadzenie systemu było krokiem we właściwym kierunku - komentuje Patrycja Kamińska z biura prasowego Lidl.

Proces wdrażania systemu LiMO na skalę globalną rozpoczęto w 2010 roku w Niemczech, a w Polsce system został wdrożony pod koniec 2013 r. Obecnie jest on używany przez około 250 kierowników rejonu sprzedaży do zarządzania ponad 500 placówkami sieci w Polsce. W całej Europie przedstawiciele sieci pracują na 5000 iPadach, w tym w Polsce na 250 urządzeniach.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13902

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA