Ponad 66 proc. kategorii chemicznych w dyskontach to produkty marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 16 maja 2011 11:39

Produkty marek własnych mają 14,3-proc. udział w kategoriach chemicznych (dane za okres marzec 2010 - luty 2011). - Rynek marek własnych rozwija się w Polsce dynamicznie głównie za sprawą sieci dyskontowych - mówi Karolina Wiernicka, analityk firmy badawczej Nielsen.

- W przypadku kategorii chemicznych sklepy te generują 64 proc. obrotów markami prywatnymi. Marki własne stanowią 66,3 proc. asortymentu produktów chemicznych. W pozostałych kanałach wielkoformatowych udział marek własnych jest nieporównywalnie niższy: w hipermarketach jest to 5 proc; w supermarketach - 6 proc. - dodaje analityk firmy Nielsen.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane