Ponad 80 proc. firm z sektora B2B i B2C korzysta z e-mail marketingu

Autor: pr 10 marca 2016 09:45

Ponad 80 proc. firm z sektora B2B i B2C korzysta z e-mail marketingu fot. optivo

82% firm z sektora B2B i B2C korzysta z e-mail marketingu,
a 90% dostrzega ogromne znaczenie, jakie ten kanał odgrywa 
w komunikacji z klientem - podaje optivo.

Profesjonalnie realizowany e-mail marketing może przynieść bezkonkurencyjne wyniki - zarówno jeśli chodzi o wskaźnik zwrotu z inwestycji, jak i konwersji. ROI z prowadzonych działań e-mail marketingowych może poszybować wysoko w górę, nawet do 3800%. Współczynnik konwersji wynoszący nawet 66% potwierdza natomiast, że wiadomości marketingowe są bardzo efektywnym narzędziem zachęcania klientów do dokonania zakupu.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12453

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane