PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Ponad 87 proc. internautów rezygnuje z zakupu, gdy produkt ma złe opinie

Autor: pr, dlahandlu.pl 29 listopada 2016 12:45

Dzisiaj już rzadko kiedy kupujemy produkt w sieci nie sprawdzając uprzednio opinii na temat jego lub sklepu, z którego usług korzystamy. Potwierdziło to badanie przeprowadzone wśród użytkowników porównywarki cen Okazje.info – 82% ankietowanych zadeklarowało bowiem, że jest to obowiązkowy krok, który podejmują przed dokonaniem transakcji.

REKLAMA

Klienci najczęściej poszukują opinii na stronach porównywarek cenowych (32% badanych), stronie sklepu (29%) i forach internetowych (28%). Najrzadziej w tym celu zaglądają na eksperckie strony www lub blogi (11%).

- Strona sklepu pozwala na najszybszy i najprostszy dostęp do opinii na temat produktu, który kupujemy – mamy ją bowiem „pod ręką”. Porównywarkom cenowym jednak znacznie bardziej ufamy – możemy tam bowiem znaleźć opinie klientów różnych sklepów na temat tego samego produktu. Bardzo istotnym faktem dla wszystkich prowadzących swój biznes w sieci jest to, że aż 87,5% respondentów zadeklarowało, że jeżeli produkt ma złe opinie, rezygnują oni z jego zakupu. Dobre recenzje to zatem element, bez którego sklep nie ma szans na sukces. Co ciekawe, 73% badanych nie dokona zakupu nie tylko wtedy, gdy produkt ma negatywne opinie, ale i wtedy, gdy nie ma ich w ogóle. Z czego może to wynikać? Jeżeli produkt nie posiada opinii to bardzo możliwe, że nikt go nie kupuje. Jeżeli nikt go nie kupuje, to coś musi być z nim nie tak. To prosty, aczkolwiek popularny tok myślenia - opisuje firma Okazje.info

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16440

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA